today... is an almost good day.




som ni ser så har jag haft en liten bildbomb. hade bara tänkt lägga ut typ 2-3 bilder men allt gick så smidigt snabbt och enkelt så varför inte ladda upp mer?

jag kände för att ladda upp lite nyare bilder här i min blogg för att..
ja för att jag vet inte, kanske för lite funness ? kulhet .. ja ni fattar. Bilderna är tagna förrigår i skolan från wikis mini lap top so mhon fått från skolan efter 3års väntan eftersom att hon har dyslexi.

hmm, idag var nog den värsta skoldan. kände ba för åå bränna upp skolan haha.
men nej allvar dom ger oss 100 prov på en vecka och enligt min mentor så får dom egentligen bara dela ut max 2 prov per vecka. så jaa you gotta see it from my perspective. fick ångest på alla läxor så har inte gjort speciellt mycke i skolan idag hehe ba chillat haha. lärrarna fick lita damp but who cares?

tror de var min mentor som öga mig.. han sa att jag har förbättrat mig jättebra i franskan, från att ha ett svagt G till ett nästan VG. jag blev över glad

sen nnär vi hade franska idag så fatta jag INGEEENTING jag säger er ingeeenting !! lovar fick sån blackout ville ba böla. så sket i allt. och på engelskan fick ja dån damp på läraren haha. hon blev helt chokad.
hon delade ut såna korsord till allihop och de var rkt snea engelsk ord, fick spel och ba veck pappret och gav den till henne, ja ba HHÄÄÄR ! TA FUCKI*NNG PAPPRET , VILL EJ HA DNE TAAA DENN !!

och aaaaaaaaaalllaaa dooog. men okej har skrivit en BIBEL så mmmm ska straxx till mobilia och köpa mejj uggs från din sko. sedan off to baksetbolls träning häähhee.


HEJDDÅÅÅ hoppas ni haft en bättre dag än mejj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0