allttsåå fu*kiing sjukt !


ny bild tagen idag vid 19 tiden.
RIKTIGT sjukt !!! lasermannen skjuter invandrare som ingenting i malmö!! OCH SPEICELLT MÖRKA?! WTFF
cyklade hem från träningen med folk och snacka om de typ när vi va i södervärn
sedan börja de ÖÖÖÖSSSSSREGNAAA VÄRSTA STORMEN ÅÅ ALLT

när jag och wiki kmr vid typ mobilia hör man värsta sirenerna typ 5315616 polis- & ambulansbilar köra förbi hur snabbt som helst.
vi blev helt choked like wtf??

så vi cykla oss fram hur sakta som hellst pågrund av motvinden.
sen när vi nästan är hemma och klockan var då 19.45-19-50 alltaså vi var vid chell bensin mack
som är typ 5min från kroksbäack och ser alllllllaaa påolisbilar och ambulanserna där
vi ble v fuckin rädda, ville se va som hänt men sket i de. för farligt

alltså jag e helt skakig fryser som fääään !
när jag kmr hem jätte blöt så bytar ja om dirr äter å sätter mej här, vid datorn
hela facebook skriver om 2 skottlossningar i kb .. alltså facebook har blivit sydsvenskan fo real
ialf , blev helt rädd :o för vi hade snackat om de å allt en stund innan och just när vi var i närheten så blev två kvinnor skjutna, I SITT EGET HEM !!!!!!

HELT SJUKT SKA ALDRIG GÅ UT MERA ENSAM PÅ KVÄLLEN. ANNARS ÄR JAG DÖD

TACK OCH HEJ DET VA ALLT FRÅN MEJ, VAR EJ UTE PÅ KVÄLLARNA !! I WARNING YOU.

vissa tar ej skottlossningarna på allvar. tänk bara när ni ser de nån gång?
mmmmmmmmm ni leker över mke, elr ja de flesta.
'' mannen ofta ni ej ska vara ute baför en fucking laserman, fuck er gå ut om ni vill skit i han ey''

ÄR NI DUMMA?, ( skrev rkt snett nu men är jättetrött)

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0