- 2010 - 10 - 06 -

today was a bad day..
skönt med sovmorgon, började 10 i 10 ;p
fast på idrotten så sa min gympa lärare att vi skulle ha basket idag så blev öööverglad.
när vi gjorde några övningar så fucka ja mitt långfingeeeer

en i min klass skulle passa bolen till mej å så fånga ja den rkt snett svär trodde jag bröt ben å sånt haha
kunde inte röra den vilket jag ännu inte kan så skriver som ett sär ahhah. ialf så fick ja tejpa ihop två fingrar så jaaa, ja knr mej lite sådär,... handi?

kom hem ialf, tog fram hemkunskaps boken åå anteckningar å alt shieet satte på tvn så dum som jag är åå satte på fiilm, kunde inte sluta kolla så där rök den plugg stunden, efter filmen kom jag hit, till DATAN, hahh hehehasuhifh

ska snart gå av och läsa .. ?? i have to force myself, butbutbuttt.. i can't alla svar står inte ens i boken som vi fick?:s iallafall så ska jag sluta klaga och sluta skriva så ni får ha en fortsatt bra torsdagskväll

deuces!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv´: Härligt:) jo min dag har var t bra:D

2010-10-07 @ 19:57:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

bollen *

2010-10-08 @ 07:31:40
URL: http://vanessatay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0