roger that ! heard roger a rat!..

YAALLOOOOOUU ! :D
tooossdaag iddaag och imoon feeddaag :D:D fedt skönet jueh hähä jaaoo määjn .
ne skoja jag skriver inte men endå hade lust .. de va endå soft idag på praon hhhu , fastän ja blir helt dum när ja ska servera hahhahha , ha ha . . ha . ialf kom hem för nån timma sedan och satte mej vid da compjutaa ! ska snart iväg till den rise up for haiti&chile , får hoppas på att de ff finns kvar biljetter annaars äre synn om mej HÄ . endå osså rkt hälit väder idag , elr ja de va.. hmm jallafalll ja jag vet inte .. vet du ? nejnej nähe oke men då säger vi så HA DE BRA YAO ! ojj juste ville ba säga att ja nt  vet va som hände med min header.. ja försökte ialf lägga upp den, som ni vet så har jag nt gjort de innan och nu försökte jag och det är helt vitt ?? jaja bajs..........

PEACE

Kommentarer
Postat av: Elli

can't untill is friday!!!

2010-03-18 @ 21:56:07
URL: http://elizaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0