wazzäääää !

whad up bloggen !
här sitter jag , samtidigt som jag kollar på matchen tyskland-spanien. Tror tyskland vinner .. hmm lite sega med we andra halv leken fick de lite fart haha. ialf igår och idag har ja ba softat hemma fan , städat o så . Resten av veckan blir VAAAAAARM, 28 grader och såånt, sooom ingeenting ahhahaha. ialf har lust o dra till bo01an o sen till stapel, hehehe. menmen får se hure blir. ja, ja vet de bull i min blogg men har no kamera plus min data e heelt fucked up, virus hit o dit vilket inte påverkar bloggen så klart, men nätet störr. jag vill jättegärna åka till london just nu :( haaa. palla ruttna i sväääääääääääääääääärrige.. Meeeeen som tur e så har ja tagit lita bilder med lakkkisaaass cameraa ! kan lägga ut litaa hähä =)


dessa shorts tänkte ja köpa .. från veromoda , men de blev aldrig av såså..


jajaa RUN DMC och sånt !


påvägen hem fårn chris fest, hade nt på mej de ni ser på bilden btw..

Och bara för att uppladningen tar en evighet så tänker jag inte ladda upp fler bilder. Så vi SAAAAIISSS

peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0