oohh sent inläggg

ja men de får bli ett kort o snabbt inlägg.
efter att ha varit på stan med bintti chris o leroy så åkte ja hem.
väntade på laak och aula, när de kom så kolla vi film.
vi kollade på europ trip, sjuuk film.
sen vid 2100-22.00 i think så gick vi till chris
och där såg vi filmen feel the noice som jag redan sätt.
men ialf efter filmen så gick jag hem.
orkade verkligen inte skriva på bloggen så ja spelade GTA
ist haha, sen kollade jag på en film på teve som heter
PANIC ROOM
såg ente filmen från början men den var endå bra
kanske för att ja var uttråkad menmen..
filmen tog slut vid 4 och jag somna vid 5 pågrund av värmen
som ville döda mejj, öppna fönstret dörren , allt hade inget täcke
endå kunde ja nt somna .. så ja satte på musik
o efter en hhalv timme somna ja hahh .

PEACE


Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg:)

2010-07-13 @ 18:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0