fint väder..?

inte allss..
de regnar och är kyligt hemma hos mig vet inte som de är så kallt
ute menmen här hemma är det!
detta är sånt väder man ska mysa i, med popcorn läsk o film
tyvärr så har jag sett exakt alla filmer jag har hahah.
pallar inte gå ändaa till mobilia och hyra..
hmmm. så vad ska ja ggöra?
jo jag får väl hjälpa till med tvätten idag;/
och tvättstugan ligger fan på andra sidan så man måste gå ut , upp och ner
hela tiiden. men ska nt klaga,
om man vill ha rena kläder så får man göra det jobbiga .
hehh. kmr nog ett inlägg senare.

PEACE!


Kommentarer
Postat av: lina !

fin blogg :)

2010-07-15 @ 14:50:52
Postat av: mee

tack:)

2010-07-15 @ 18:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0