lite sent inlägg menmen.. torsdag 6/1 !

HEEEELLOOOO

idag så va jag och åkte go cart med vissaaa tjejer från hyllies ungdomsråd feddt kul alltså, ska lätt åka de igen !!
sedan var vi iväg och åt på donkaaann mMmmMmmm.. gött, sedan hemmåt. kom hem helt dööödd, så spelade spel på datorn efter 5 min så palla ja shii mer så somna ja, plötsligt blev klockan 22.30 ! så gick upp duscha åt sen data sen kolla ja film , och helt plötsligt igen så blev klockan 3.00 kunde ej sova var ju hur pigg som helst ! så jag låg i sängen och vred mig minst 1510650320 gånger, till slut somna jag nog vid 5.30-6.00 .. hmmhmmm , ja läs nästa inlägg så får ni veta vad som hände idag


PEEAACEE&RESPEKT BROO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0