ALLTSÅÅÅÅ FUCKIING KAALLT DÖÖÖRR

aamen hallooo där..
vakna 10 idag vilket jag har försökt göra hela veckan bara för att kolla på våra bästa år, alltså de blir aldrig tråkigt den serien sjuukt! ja så kollade man på de och seven heaven sen fixa sej åå så sen åka till lakisha, dom skulle möta mej så sa dom att ja ska stå kvar på busshållsplatsen och nii annaaar ente jag stog i minst 1TIMME I DETTA SKIT VÄDER JAG VAR LIKA ISIG SOM DOM ISBERGEN I NORDPOLEN!! sen får man ett sms, KOM TILL MIG. alltså ni anar ej vilken damp ja fick heheeeey! allafall kom till henne vi åt korvbröd åå russin HHAHAHAH bonden.. jaja sen var ja tvungen åå åka hem och lämna busskortet till min mamma, och jag CYKLA HEM LIKSOM CYKLAAAA HALLOO -50 VI SNACKAR OM plus lakishas TRRRRÖGA cykel e punkterad, jag gick fan mer än cykla. sen skulle ja cykla tillbaka till henne men så säger thelma att ja ska kma ti henne den grisen, ja så cykla ja till lindeborg och där va kumba jjaa! dom satt och spela poker på face, nördar ;) sen hämta ja laak's skjorta och cykla till LÄ alltså gick mer ä cykla ännuen gång huhh,. sen kom fram och VÄRMDE mej ja! sennnnnnn kom kumba åå thelma till laak, och ja vi gjorde inget spcc, sen gick vi ut å träffa serafina sen gick vi ti afi skulle ba häälsa och värma oss i trappen för att vi hade tråkigt hahha. sen var jag tvungen att gå hem, så alla skulle åsså hem hahahah, och ja VI MISSA BUSSEN, ELELR BUSSEN  MISSA OSS?!?!!! så vi vänta i en halvtimme på nästa buss, jag thelma och serafina alltså. när vi väl komemr in i bussen så är vi redan frusna så jja, jag hoppas att thelma hitta hem förresten? hah.
kom hellt frusen igen, tog på mej varma stumpor och mjukiiss OCH EN TJOOOCKKKtröja , me massa täcken varm oboy åå allt, guu va mysigt, ska snart se film me brorr som vi har gjort hela veckan varje natt (A)
nu så lyssnaar ja på musik å gör lita andra saker. men ni får ha de bääst jao.


2 bilder från NO:n i skolan labb,
haha blev ett långt inlägg men ja..

peace!

Kommentarer
Postat av: baby

omg, så synd ja bussen missa er ja ;) HAHAH mm baby va ska du göra imon

2010-01-09 @ 01:53:27
URL: http://wikii.blogg.se/
Postat av: petronella

våra bästa år suugeeeer hur kan du kolla på det haha ???? :o

2010-01-10 @ 00:02:37
URL: http://wickedpetronella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0