orka?

vissa eller de flesta säger sig vara ens vän, säger jag finns för dig si&så men är det verkligen sant? är det inte bara så att de bara vill veta saker men sen skiter i det helt senare? utnytjas gör man grovt nu för tiden? de är nästan som om de vill tävla, som om de vill vara bättre än alla andra vilket de absolut inte är, men de tror de.. en riktigt vänn säger inte, kommer du till stan (typ varje dag), kolla vilka kläder jag köpt jag ska köpa nya, jag får de jag ska ha de blabla.. skit i skolan, gör inte läxan kom ut istället du ska inte ha de du ska inte göra de.. alltså de är inte vänner. USERS kallar jag dem? nolifers, tänker de på sin framtid snacka om konkurs hehhehe sån kronofogden! hatar fjäskare också, riktigt många finns de nu. De som säger sig vara ens vänn kan vara ens värsta fiende. nej men jag orkar inte skriva mer ha. och ne ja ska nte leka miss perfekt elr nått nu men pallar verkligen nt with that nomore menmenn, vetni vadddd ZIPPer hehe HEJDÅ HA DE BRA! ;)


PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: fatimah

DU ÄR SÖTASTE MÄNNISKA !

2010-03-01 @ 20:55:23
Postat av: Martusiaa

omg sötastee bildeen <3 du måste skicka lite nya bilder på deij snart :D<33 love u bebii!

2010-03-05 @ 22:26:20
URL: http://martusia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0