den 15/2 kl 20:33

Sitter bara här och funderar på vad jag ska ta på mig imorgon.. har absolut ingenting ju!
Men utifrån de så tänker jag kolla på gammla Run's house avsnitt och ätaaaaaaaa så kalrt hehe.
Och jag lovar.. så fort jag får en ny data eller åtinstånde har fixat den vi har nu så tänker jag bli myckemycke mer aktiv på bloggen lägga in massa bilder musik outfits och så, men de kommer nog ta en lååååååång tid för vår data kan nt ta in bilder från mobil kameror rättaresagt den kan nt ta imot NÅGOT man kopplar in plus att den är sjukt seg spc när d gäller bdb men nt för att ja loggar in där så ofta längre menmenn.. ha en jättemysig kväll.

PEACE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0