regn, åska/blixt ? jaaadå

ja rubriken talar ju för sej själv!
de ösregnar och åskar som in i, känns som de är bomber där ute hahha..
har i alla fall varit hemma hela dagen eftersom de absolut inte finns något o göra ute nu i detta vackra väder..
så nu har jag bara lust o se massor av filmer o mysa me snacks och allt som har med ordet mysig o göra lol :p
i alla fall så ska jag nog göra det lite senare för nu ska ja spendera lite tid vid datorn o snoka runt
lite här o där;) så ni får ha de så bra var ni än är och hur vädret än är!!


enbild tagen här om dan för att jag hade det sååå tråkigt..

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Ellen | elleneliza.devote.se ♥

sv; tack sötan! Jag plattar det för att jag inte gillar det lockigt :) kram!

2010-08-15 @ 22:54:59
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0