Wake up in the morning feeling like P Diddy, Put my glasses on I’m out the door - I’m gonna hit this city.

Haaallååå !! =D
är ny på den här blogg saken .. så ska göra mitt bästa , för förstår inget just nu och  vet inte heller hur man fixar headern *stavning* . iallafall så var jag hos wiktoria igår med lakisha ! Över kul hade vi ..
först kollade vi på några idiotroliga videos sen efter gick vi ut skulle hämta wikis gammel farmor hahhaa men hon skulle gå hem senare själv , så gick vi runt ist i holma typ i 5 min sen sprang vi hem för d va cepe kallt -.-
när vi kom hem till wiki så sminka vi/jag mig väldigt ROLIGT .. liknade en häxa thähähä , så tog vi en massa bilder . sedan var lakisha tvungen att åka hem klockan var då 12 på natten såhon ringde hennes pappa och han kom efter 10 minuter jag och wiki följde laak till parkeringen , allafall när vi lämnat lakisha gick vi hem till wiki IGEN för jag skulle sova där ;) ja så gjorde vi saker kommer nt ihåg , men vi hade kul somvanligt jaoo och somna vid 5,
ska försöka att vara så aktiv jag kan här !


en gammal bild..
ha de bra iallafall ,

puss, Vanessa

Kommentarer
Postat av: wikii§§

asså över ballt igå med sk saken hahah'

fjesk ! YEY ! AHHAAHAHAH UGLY MAN SHAABBA!! hahahah

2009-11-08 @ 21:14:59
URL: http://wikii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0