SNÖÖÖ!!?.. BUU!

Haajjsan alliiihopa!
de har snöat i 4 dagar!! vad tycks om detta??
jo de tycks dåliigt! kan ju inte ens gå normalt ute, halkar ofta! dumme snöö. ialla fall så e de ju LOOV :d fedt skönt ! igår så var jag hos B' med lakisha chris drin arti jacob. vi hade en filmkväll förstår ni =) och hon hade inga filmer så vi var tvugna att GÅ ända till mobilia, jättejobbigt! ja men vi hyrde Hustle&flow överbra film faktiskt och så köpte vi 2chips påsar och lääsk && choklad OFC. hann bara se halva filmen sen var det dags för mig och chris att dra hem, så ja jag kom hem bajsss allt gjorde thaannnggss..
IDAG, så har jag bara varit hemma hela dagen, permenentat håret och så.. ska göra om håret i veckan :D hoppas att de blir good?.


kolla på denna videon iallafaall.. ahahahhahaha ÖVERBALL !





peejjjzzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0