i said BBRRRRR

Heeeeejj!

har inte varit inne på datorn igår för att jag var å bada på aqvakul!
idag så väckte min mamma mig jättetidigt, vet ej varför?! menmenn sen gick jag snabbt till stan för skulle köpa såna gummiband shiet till håret som jag har nu gjort klart!! iallafall så var jag med gelare och hennes lillebror, jag köpte gummibanden sen stack vi till mc och åt m-mmM! sen hemmåått. så kommer man hem visar de ja köpte och så var det FEL !!! var tvungen att åka äääääända tillbaka fast med lilla ida denna gången, och ja hittade rätt gummiband denne gången, så gick vi å köpte godis på tasty yaoo :D sen hemmåått igen. fortsatte me håret åt chips me dippa, godis å drack läsk (AA) blev äntligen klar, efter de kolla ja på film glömmt va  den hette.. sjukt ball vareen! sen nu sitter ja vid datorrnn wee, ska kolla på john tucker must die nu, sett den minst 50ggr?



jag på bilden från en skoldag !! mina ögonbryn?! ser fucked up ut..

peejjjzz!

Kommentarer
Postat av: petronella

över sööt vanessa!

2010-01-10 @ 00:03:18
URL: http://wickedpetronella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0