saturday/sunday

igår på kvällen stack jag till marta med esra. och där var ida med.
så vi kollade på film, bridget jones dagbok 2 vilket inte var mitt första val, men jaja.
sen så hade vi ba chill haha, tog massa webpic's men häär kmr 3 stuuuuckna






haha sen så spelade vi in en massa videon men denna var roligast när vi ''sjöng'' sen reste marta sejj å när hon skulle sätta sig igen så hade esra dragit bak stolen hahahahahhahaha åååå viiii döööööör !!!



HAHAHA!!! 

idag så vet jag inte vad jag ska göra. blir nog göra soläxan sen städa lite sen stan kanske eller ut. vet inte faktiskt,, have nooo idea. vi får se :) skriver senare

HEIIDÅÅ

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha omg så synd

2010-10-03 @ 15:28:22
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAH

2010-10-03 @ 16:03:38
URL: http://wikiibytheway.blogg.se/
Postat av: Martusia

HAHAHHAHHA ESRA SKA SEEEE!!!!

2010-10-03 @ 17:37:08
URL: http://martusia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0