- 2010 - 10 - 07 - KL 20.52

nu äre så här att jag har blivit sjuk! sorgligt nog nu när jag verkligen vill träna basket och dans..
har kanske så typ nyst 13265684 gånger idag :( rkt jobbigt
men iallafall, var i skolan kom hem och gjorde hamburgare riktigt gott. sedan så gick jag till dansen,

det var invigning idag för bow down dance academy vid annelund, rkt kul var de,
uppträdanden, dans musik snaks spökhistorieer n thaat shiiet aha , kom hem cyklandes med wiki å ser en polisbil
mitt på den långa bussvägen, åå ja ba wiki du får böter för du har ej ljus, ahhaha åå hon gjorde värsta u-svängen och tog andra hållet å ja ba fortsatte framåt eftersom att jag endå hade ljus där bak men nt framme men ja what ever hahaha

så såg jag att polisen hade stannat ttyp såna pundare hahah, sen när jag svänger in mot holma, så är de värsta folken ute, plus en större polisbil? vet inte vad som hänt men ska fråga min bror när han kmr hem haha

nu så ska jag äta nått och glo på filmen Mask som går på kanal 8 nu kl 21.00 så ja
ni får hare så bra en fredag som denna!! (( ojojo juste, bilder kommer från dansen kanske hihihi så ni får kolla in igen lite senare eller imorgon hehhe, nu måste jag verkligen rusa, för it starts about 2 minutes ))

deuces!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0