- 2010 - 10 - 05 -

21.45

ännu en trött dag i skolan. fattar ej varför men det är inte bara jag som är rkt död i skolan denna veckan..
man orkar inte göra nått alls, har ba lust till att sova på lektionerna.

men ialf slutade 15.45 kom hem å läse lite hemkunskap för har prov på fredag.
sedan åt ja spagetti me köttfärssås mmmmmm :D
åå seeeen efter de så satt ja vi datorn en stund och efter allt detta så mötte jag upp kompis åå sedan cyklade vi till basketträningen.

var riktigt död där med.. like wtfff?
rkt skönt var de att cykla hem ialf. duschade åå sen så satte jag mej här igen, vid datorn, som vanligt..
ska snart gå och läsa lite till sen kolla på tv, och då så somnar jag. hehhhh

tänk att man, jag har kunnat gå runt så hära utomhus? när det var fint väder åå så. SOMMAR var det ja!
i really do miss it, plus lovet = sommarlov. yehh that's what i'm talking about ..

deuces !

Kommentarer
Postat av: lovisa

fin design:) är allt bra denna torsdag?:)

2010-10-07 @ 12:11:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0