gym jaaaooo !

som sagt somnade jag sentsent, skulle vakna 10 för å kolla på våra bästa år men ist så somna ja om å vakna 12 hahaha. iaf fixa mejj sen gittaa ja till wiki sen kom hennes mamma å körde oss till gymmet som jag och wiki kanske ska börja på! vi testade bara idag igentligen är de gymmet från 16år fast vi fick sån personlig tränare idag som skulle visa oss sakernaa som e bra för vad man vill tränaoch sådant, så ja vi träna och de värkar vara ett bra gym såså vi ska gå igen på tisdag och så ska hon visa oss igen haha, men tror vi kommer å börja där, gymmet ligger åvanför lidl i dalaplan alltså! ;) sen kom jag hem helt spänd hahha tog mig en skön dysch jjao! sen åt ja hamburgare hahahahhaha över trög e ja som äter de nu men jajaja i do not care yallooo.. senn kolla teve sen nu datornn , ska nog kolla på fillm snartiiishh så ni får hadeiish braish FOOOOOLK'S !

BUHHH BYEEEEEEE!

Kommentarer
Postat av: baby

hahahha jag flabba 24/7 hahah

2010-01-07 @ 21:36:36
URL: http://wikii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0