Oj oj ojsan

Oooouupss orkade inte blogga när jag kom hem 12 igår från Gelare!
Gick som sagt hem till Gelare och sedan kom resten utav dansligan hehe..
Vi ba softa me livet gjorde massor me kula grejer, bl a dansaaaaa hhhoohhhooo.

Stannade kvar hos gelare efter att alla gått vid 8 på kvällen.
Vi gjorde toast och kollade på STEP UP 3 en film NI BORDE SE!!

seeeen så gjorde vi inte mycke mer softa me livet igen haha.

Stack hem exakt vid 00.00 slaget, och när ja kom hem så var ingen hemmmma .. satte på atan och va halv död haha, sen gick jag in till rummet och ba lyssna på musik tills jag somna som var vid typ 4, ångest haha palla sova så sent.

IDAG:

Vaknade typ 10 duscha fixa mig och så sen off to staaaaaan mellandagsrean has started !!
Handla inte så mycke mest smyken och tröjor, för inväntar nämligen rean efter NYÅR då e de kaos.
om allt inte redan e slut då så klart... :p

Gick hem till wiki sen (eftersom att hon bor nära stan så why not liksom) chilla där vi hade köpt bk så åt de sen kom donnii bebis och vi kolla film som gick på teve och mycke annat. Sen så förstörde min mamma de hela med att hon behövde busskortet så jag fick åka hem hehe..

Nu så gör jag inget åt precis, är sugen på godis .. hmm .. orkar ej gå ner IGEN -.- .. hmm ..
juste vi har bilar hemma heheh ska ta de , plus chips rser haha plus läsk plus TUC sour cream & onion plus croissant med choklad i plus något mer jag hittar hehe :$


Omg saknar sommaren, ska aldrig klaga mer när de för varmt:(

deuces!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0