igår , 15 aug ..

orkade nt skriva igår haha, men jag åkte iallafall till donikkaa, vi gick sedan till stranden och bara gick längs havet o snacka om allt möjligt, sen handla viii o sen back to her place, va där sen vid 21-22 tiden så tog ja 5an till davidsshall sen så ser ja att 6an skulle kma om 18 min :( haha o de va nstan bara luffare ute.. så gick till triangeln för att ja trodde tiden skulle gå snabbare, men e helt dum för de ligger bara längre bort menmenn, jag gick saaaakta så 2min gick ialf !!:) sen kom bussen efter 16minuter, var helt glad haha

jag lägger in finfiiina bilder bara för  de är roligare att läsa ens blogg dåå hahah
'fiiinfiina' jaja ..

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

helt härligt ju, att ta en promenad på stranden;) fin blogg !

2010-08-16 @ 14:41:18
Postat av: Nabil El Alaoui Sossey

Fan vad naiz med en promenad.

2010-08-16 @ 16:24:50
URL: http://www.farbrornabil.se
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

tack!

2010-08-18 @ 17:26:10
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0