JUST THAT SEXY

HALLLUUU . skulle igentligen skriva detta inlägget igår men de får bli idag! vaknade åt inte sen åkte in till stan med mamma, men när vi väl kom till mobilia typ så säger hon AAAAAAAAAA ja glömmde.. jag ba vad?! , bank pappret som du behöver !!!!! jag ba aaaaaaaaaaaaaaaaahhh bajs sen fick jag åka hela vägen tillbaka för den jävla lappen sen tillbaka mötte min mamma i lazees mammas affär sen tipsade hon om tjejkvällen som e den 20de mars och att jag borde kma blablahh, sen ja ba okii så ska dit me huvet laak , sen gick vi till banken efter en lååååååång väntan på att öppna ett konto och skaffa legitimation elr vad de nu e tror ID men jaja sen så säger hon du behöver ditt PASS och jag ba så ooooooooomg jävlaaaaaa! sån ångeration där ahhaha så ska dit på måndag ist med ALLT nu. ialf så gick vi senare till bk och åt där , sjuukt gött hehh, sen gick vi och kolla runt i affärer så klart så handlar man också spc när man är med mammsen hehh , köpte skinn jacka , solglasögon  jaoo. tjocktröja och andra småsaker prövade och de vita conversen som jag ska ha nästa månad om nt i slutet av denne månaden.. ialllff sne åkte man heem , över härligt väder var de också solen sken och allllllttt. nu ska ja skriva ett annat inlägg . ha så läs vidare !

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0