grind with me..

HALLUUU, var i skolan åå så, hade matteprov del b fatta inget , sen skulle ja ha redovisat med min grupp i SO men vi hade inte ens skrivit nått så vi sket i de och läraren blev helt psykoss haa.. sen kom hem över trött men denne gången somna ja nt!!!! som de två senaste dagarna då jag somnat sen vaknat 22 sen somnat vid 3 -.- , iallafall så städa ja hemmaa de blev överrr fint :D men kmr bli helt bajs snartsnart haha. ska snart in i duschen och plugga inför det stora biologi provet jag har imorgon! har inte ens öppnat boken på en månad så måste läsa fedt mycke ikväll... hoppas ja ialf blir godkänd ha . nästa vecka så äre prao heee  :D ska praoa friday's , tror jag ahr redan skrivit om de men ialf ska praoa där med wiki :D ska bli jättekul , hoooooooopppas jag. men ska gittaa nuu så ha de nice!

PEEEEEACCE

Kommentarer
Postat av: Elli

PEACEEE

2010-03-11 @ 23:36:11
URL: http://elizaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0