3 månader senare ..

hahah heeej ! idag kännde jag för o skriva i min blogg som jag nt har gjort på 3 månader haha.
jag har mina anledningar till varför jag inte skrivit hehh. iddaag så va de sån chill härli dag, vakna tidigt för att sedan cykla till bo01 med lakisha och gelare. när vi kommit fram så börja vi grilla, först hamburgare määä bröd sen såna puuuuuulliga kycklingar som va färdig kryddade , ahhm. senare så kom diana och diellza, så vi plocka undan o gick till dom långa bryggorna typ vid ''hawaii'' som lakisha kallar det hhaa, dom bada förutom ja o laak. sen gick vi till titanic och diellza hoppa för första gången, o jag ville nt dö så hoppade inte ;) sen gick vi till dom runda bryggorna eller vad man ska kalla de, o då doppa ja mejj. de va inte så kallt som ja hade tänkt mig hah. sen när vi hade tröttnat så tog vi våra cyklar sen gick vi till stapel haa, love sk8in ! fast kan nt sk8a själlvvv hhaha. så satt vi där ett tag. sen började vi röra oss hemmååt typ 8-9 ? kom hem öööver trött. duscha åt och allt , sen kollade match hhehhee ! sen nu datorn, har sån lust o se komedi film nu me pop corn o saft, venne vf hahh. så ska gå o göra de så fort ja har rest mig från datan:) nu så vill ja lägga in tre låtar , som e fedddtt braaoa, dom kmr på nästa inlägg !

PEACE and LuUV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0