-

wsuuupppppppp reaaders!
igår så hade ja ba tänkt ta d lugnt men sen så smsar min kusin mig
och säger att hon e nere att ja ska kma ner sen sejer hon skit i sen skrev hon elr jo kom.
sen skriver hon igen elr ja kmr uppp ist. sen får jag ennu ett
sms från min kompis o hon fråga om jag var hemma o ja svara ja vf?
så skreevv hon komner:)
o ja blev helt så whaaaaat? ahhah helt plötsligt var hon där me en annan vänn.
ajaa snacka me dom lite sen gick dom.
så gick upp igen till min kusin. hon kom hit till holma för att hon skulle fixa sina ögonbryn ahh.
så typ vid 7 tror ja så gick vi dit hon skulle fixxa dom.
och vi var hemma hos mig typ kvart i 9 .
vi åt äppelpaaj med vaniljsås mmm:D sen vid halv 11 skulle hon hem så följde henne halva vägen.

mee ihihi

cousin nd mee, ahah ja blev helt snee

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0