I LIKE BOYZ WITH TATTOOS

AMEN hejsan !
har nt vatt vid datorn så mycke denna veckan, och har nt ens pillat en dator under helgen för att jag var hos min pappa och han har sshi en dator, den åkte till afrika japp. så va hos pappa och såg en massa filmer och annat.
Kom hem sprang till datorn hahaa och kolla folks bloggar facebook bdb twitter åå en massa annar ja är medlem på.
Sen gick jag snabbt till diana med esra för att hämta frannska glosor som vi ska ha läxförhör på imorgon.. och sen gick jag å esra till wiki, såå ja lånade lite filmer från henne som ja ska kolla på senare.
som ni nog har sätt så har det blivit lite ändringar i min blogg, och allt tack vare Romeo !! (http://romeobaaby.blogg.se) och headern ska ja snart fixa när min dator har bestämt sig för att fungera normalt..
men ialf så är jag på sån shopppp humöör, vill shoppaa över mycke vilket ja ska göra snaarrt hehhe . imorrn så äre februari.. så snabbt det går, januari är redan över! sen blire mars --> april & MAJ då blir ja 15 !! yyyejj.
nu ska ja röra mej neråt å handla snacks nd ddaatt shiijjt åå sedan blire en massa filmer huhh,



Trey Songz
feat. Gucci Mane and Soulja Boy - LOL Smiley Face

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0