cause it's all in my head..

HEJ ?
har nt bloggat på hela veckan, jajajjag vet, men har sjuuuukkt många läxor jag tror att lärarna vill döda oss eller något med så många läxor dom ger ut till och med första veckan.. :o jag har inte gjort mer än att vara hemma, kolla film kanske ute 2ggr? hahaha och plugga (åtminstånde försökt?..) och data nt alls mycke ja de är de enda och annat nödvändigt jjue. men kommer ej blogga så mke antar jag, kanske de kommer nått inlägg när jag har tid! nu ska jag åka till pappa och vara där hela helgen ååja han bor i sofielund, wierd place hhaha.


Tim McGraw & Nelly - over and over again
hahh hörde den på din gata för nån dag sen, sjukt längesen man hörde den juu!
ialf ni får ha de så bra  i dennna onormala kylan som har tagit över sverige totalt.

peace !!

Kommentarer
Postat av: Elli

old song like it ;)

2010-01-15 @ 21:41:04
URL: http://elizaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0