Tisdag..

Vakna upp, gjorde omellet med mackor och apelsinjuice.. och kollade på mtv hela dan. Hellllt chill, ville ej röra mig ur fläcken. Sen så var jag tvungen att åka in till stan för att byta storlek på en skjorta.. Nu är de dags för o klaga!

Skånetrafiken kan dö, jag åkte till södervärn från holma och det tog hela 30 min!!!!!! det brukar vanligtvis ta högst 10 min .. sen när vi väl är framme i södervärn sägerr busschauffören att han ej ska köra genom Triangeln eftersom att de är mycke trafik där???? Och ingen utav alla bussar körde dit så fick promenera i all snö&kyla DAMP!!

Sen träffa ja wiki, gick och byta tog typ 5 min allt de, sen var det dags för att ta buss igen...
Bussen kommr inte på 1 timme och jag snearrrrrrrrrrrrrrrrrr.. mina tår var och ÄR fortfarande is!!
Sen så kmr sån arbetsma och lägger upp sån pose elr va de e och på den stog de att busshållplatsen är ej tillgänlig för tillfället ! alltså snacka om att dampppaa...

Så jag och wiki gick bakom triangeln för att se om vi kunde ta tåg, OCH INGEN UTAV JOJO-MASKINERNA FUNGERADE SÅ KUNDE EJ F*CKING BETALA, OCH MISSA TÅGET.

Plus att resten av alla tåg var inställda, jävlajävlajävlaaa skiit.
Sen gick vi tillbaks igen och visste inte vart vi skulle ta 6an.. helt trögt system alltså.

Vi gick runt och runt och vönta och vänta, Till sist tog jag 8an till södervärn, sen byta till 2an och hoppa av i mobilia, sen fick jag promenera en låång väg till 6an.

Efter 5 min kom den och efter 15 var jag hemma. Snacka om att frysa -.-
Jag gick hemifrån vid 4 och kom hem vid 6. Alllt detta för en skjorta.. Ska aldrig mer ut.

TACK&HEJ allt för mej, inga bilder tyvärr.

deuces!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit hahaha

2010-12-28 @ 20:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0