sooft

JA , igår så var jag hos drin han fyllde år förrigår somsagt hehh han hade filmkväll och bjöd lita andra osså , vi hade de kuul haha ja , sen cykla hem me wiki vid 11tiden trode ja tappat mina nycklar när ja väl var i holma fick panik :| sen så ringde ja wiki och nycklarna va hos henne i hennes kök !!! ahh ska hämta dom senare hmhm,

skulle igentligen följa med mamam till danmark hon skulle göra hår i salong men hon väkte mig försent hon sa du har 5min på dig ! jag va wwtf jag stannar hemmaa så somna jag om och hon stack , har spenderat tiden vid datorn med chill låtar som dessa 2 t.ex..
troubleee lil weezy

go hardd nicki minaj ft lil weeeeezy

och en massa fler japps.. ska till köket snart o se va d finns o äta , är  steen hungri haha

PEACE !

Kommentarer
Postat av: Elli

Love dat song soooo hard!!!

2010-04-13 @ 22:14:43
URL: http://elizaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0