be happy :-)

jajja hejsan då , varit i skolan och så, hade utvecklingssamtal och de gick ju bättre än va jag färväntat mig =D alla lärare tkr ja har blivit duktigare i skolan haha, de dåliga va ba sån so projekt som ja aldri redovisa som jag nu har gjort skriftligt och ska lämna in så ja får mit fkin g och simmningen.. jag mste göra simskit och sen få mitt intyg så jag få mina riktiga betyg i idrott annars e allt annat gooooooooood =) de va helt härli väder både igår och idag, elr ialf tidigare..

nu äre regn ööh! ska ialf göra svensk läxorna hmm, min lärare påstår att jag ej lämnat in de jävla recensionen som ja kämpa övr mke me , hon har tappat bort dom ja svär.. plus mste göra min prao rapport allt mste fan va helt perfekt. . . . ajaa

RevRun : IF U HAVE A CHANSE TO LOVE (do it!!) REMEMBER.. LOVE MAKES TIME PASS.. BUT TO MUCH TIME WILL LET LOVE PASS :)


PEACE

Kommentarer
Postat av: Lakisha huseni West

haha, jag slutar snart, och du får stanna kvar i ett år till i baaaaajs skolan!!!=)

2010-04-08 @ 19:28:12
URL: http://igobythenamelakisha.blogspot.com
Postat av: Elli

hur var de på utvecklingssamtal?

2010-04-10 @ 11:06:37
URL: http://elizaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0