brown skin girl

heelluu !
ahH , har inte orkat blogga för haft värsta huvudvärken !
i alla fall skönt med helg , skolveckan har varit riktigt trög! mer än hälften av skolan fick typ ha en lektion itorsdags sen gå hem förutom dom i I-Laget och jag går i I-Laget naturligtvis , de fick gå hem bara för att de hadee brunniitt i EN klassrum . men inget att göra åt de, har en massa prov nästa vecka och läx inlämningar. just nu så sittert jag och lyssnar på musik, ska snart fortsätta med mitt hår, gör flätor (A)


chris browns nya album kmr å bli siick :D


Chris Brown ft. Rock City & Sean Paul - Brown skin girl

Chris Brown ft. Ester Dean - I love you


peaceout!

Kommentarer
Postat av: Lakisha

höhöhöh!i knoow=)

Jag vill skrivare så=)

2009-12-08 @ 23:14:06
URL: http://daynnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0